Sabrina Carpenter - "Eyes Wide Open" 中英文翻譯歌詞

Sabrina Carpenter - "Eyes Wide Open" 中英文翻譯歌詞


Everybody loves to tell me I was born an old soul
他人說,我出生就是個老靈魂
Better keep my eyes wide open
要讓我的視野拓展
There's so much that I don't know
去有很多不懂的地方
Just another hotel room
進入旅館的房間
Never felt so all alone
卻從不感到孤獨
I think about my granddad's eyes,
大概是我有老祖父的眼睛
And they always send me home
讓我有家的感覺
I can almost hear him now
可以隱約聽到他的聲音
Gotta make him proud
讓他為我感到驕傲
I keep my eyes wide open
常讓我的視野拓展
Bless this ground, unbroken
保佑大地 不被破壞
I'm about to make my way
我將走上旅程
Heaven help me keep my faith
老天幫忙 我秉持信仰
And my eyes wide open
讓我的視野打開
I can't see two steps ahead of me,
還無法看較遠的地方
When the fog comes rollin' in
當濃霧降臨
I never thought I'd miss the rain
從未想念雨季
Lord knows how long it's been
上帝知道 四季會更替
This dream burns inside of me,
我的夢想燃燒著
And I can't just let it go
不可白白流失
There's still so much that I don't know
還有很多要學習的地方
I keep my eyes wide open

讓我的視野拓展
Bless this ground, unbroken
保佑大地 不被破壞
I'm about to make my way
我將走上旅程
Heaven help me keep my faith
老天幫忙 我秉持信仰
And my eyes wide open
讓我的視野打開
All I have is just this moment
把握當下
I don't want to miss a second
不可錯失一秒
'Cause it could all be gone in an instant
美好可能不見 只在剎那間
Yeah, in an instant...
只在剎那間
I keep my eyes wide open
讓我的視野拓展
Bless this ground, unbroken
保佑大地 不被破壞
I'm about to make my way
我將走上旅程
Heaven help me keep my faith
老天幫忙 我秉持信仰
And my eyes wide open
讓我的視野打開

I'm about to make my way
我將走上旅程
Heaven help me keep my faith
老天幫忙 我秉持信仰

My eyes wide open

讓我的視野打開
Keep my eyes...wide...open
常讓我的視野打開

沒有留言:

張貼留言