Sam Smith "Writing's On The Wall" 中文翻譯歌詞



"Writing's On The Wall"

I've been here before
我以前來過這兒
But always hit the floor
但都能短暫平安降落
I've spent a lifetime running
我一生都在追逐
And I always get away
我總是可以逃開
But with you I'm feeling something
遇上你後,我的感受不同
That makes me want to stay
為了你,我要停留下來

I'm prepared for this
我準備好了
I never shoot to miss
我不會錯失
But I feel like a storm is coming
暴風雨即將來到
If I'm gonna make it through the day
我要面對它一整天
Then there's no more use in running
我不要跑開
This is something I gotta face
我一定要面對它

If I risk it all
如果我面對冒險
Could you break my fall?
你會出現在我的降臨嗎?

[Chorus:]
How do I live? How do I breathe?
我要怎麼活下去,我怎麼去呼吸
When you're not here I'm suffocating
你不在時,我像要窒息
I want to feel love, run through my blood
我要感受愛情,在我的全身流動
Tell me is this where I give it all up?
告訴我,這是我留下的目標嗎
For you I have to risk it all
為了你,我要冒險
Cause the writing's on the wall
因為牆上已記載我的功蹟

A million shards of glass
萬個玻璃的碎片
That haunt me from my past
跟隨我而來
As the stars begin to gather
像星星凝聚在一起
And the light begins to fade
接著,星光開始消散
When all hope begins to shatter
雖然希望已成空
Know that I won't be afraid
我還是不能退縮害怕

If I risk it all
如果我要冒險
Could you break my fall?
你會出現在我的降臨嗎?

[Chorus:]
How do I live? How do I breathe?
我要怎麼活下去,我怎麼呼吸
When you're not here I'm suffocating
你不在時,我像要窒息
I want to feel love, run through my blood
我要感受愛情,在我的全身流動
Tell me is this where I give it all up?
告訴我,這是我留下的目標嗎
For you I have to risk it all
為了你,我要冒險
Cause the writing's on the wall
因為牆上已記載我的功蹟

The writing's on the wall
牆上已記載我的功蹟
[Chorus:]
How do I live? How do I breathe?
我要怎麼活下去,我怎麼呼吸
When you're not here I'm suffocating
你不在時,我像要窒息
I want to feel love, run through my blood
我要感受愛情,在我的全身流動
Tell me is this where I give it all up?
告訴我,這是我留下的目標嗎

How do I live? How do I breathe?
我要怎麼活下去,我怎麼呼吸
When you're not here I'm suffocating
你不在時,我像要窒息
I want to feel love, run through my blood
我要感受愛情,在我的全身流動
Tell me is this where I give it all up?
告訴我,這是我留下的目標嗎
For you I have to risk it all
為了你,我要冒險
Cause the writing's on the wall
因為牆上已記載我的功蹟

沒有留言:

張貼留言