"Omen" by Disclosure 中文歌詞翻譯

I'm feeling something, something different
我覺得事情有所不同
When you left, my picture changed
當你離去之後,我的印象開始改變
I was blinded, I'd not envisioned
我的眼睛大概已瞎掉,我沒辦法看清楚
The same face in a different frame
那個熟悉的臉 出現在不同的場景


It's an omen, caught my baby crying
這是個預兆,讓我的寶貝哭了
Saw the silver lining
看見一道光
It must be an omen
這是個預兆
Needed you to show me, without you I am lonely
需要你的指示,沒有了你我很孤單

My mind would rule my heart
我的心智引領著我的內心
I didn't pay attention to the light in the dark
我沒有注意 黑暗中的那道光
It left me torn apart
這讓我四分五裂
But now I see your tears are an omen
但我從你的淚水中 得到了預兆


You were waiting, I was vacant
你正等待著,但我還沒準備好
You left before my eyes, then it hit me
在我領悟之前你已離去,我開始受打擊
You're relocating and I need you by my side
你重新尋找去處,但我需要你在身旁

It's an omen, caught my baby crying
這是個預兆,我的寶貝哭了
Saw the silver lining
看到一道光
It must be an omen
這是個預兆
Needed you to show me, without you I am lonely
需要你的指示,沒有了你我很孤單

My mind would rule my heart
我的心智引領著我的內心
I didn't pay attention to the light in the dark
我沒有注意黑暗中的那道光
It left me torn apart
這讓我四分五裂
But now I see your tears are an omen
但我從你的淚水中 得到了預兆
My mind would rule my heart
我的心智引領著我的內心
I didn't pay attention to the light in the dark
我沒有注意到黑暗中的那道光
It left me torn apart
這讓我四分五裂
But now I see your tears are an omen
但我從你的淚水中 得到了預兆




沒有留言:

張貼留言