Arctic Monkeys - "I wanna be yours" 中文翻譯歌詞

Arctic Monkeys - "I wanna be yours" 中文翻譯歌詞

I wanna be your vacuum cleaner
我想成為你的吸塵器
Breathing in your dust

吸著你身上的塵土
I wanna be your Ford Cortina

我想成為你的福特Cortina車子
I won't ever rust

但我不會生銹
If you like your coffee hot

如果你喜歡熱咖啡
Let me be your coffee pot

讓我成為你的咖啡壺
You call the shots babe

寶貝給你做主
I just wanna be yours

我只是想成為你的所有
  
Secrets I have held in my heart

我心中的秘密
Are harder to hide than I thought
比我的想像更難隱藏
Maybe I just wanna be yours

也許我只是想成為你的所有
  
Let me be your 'leccy meter and I'll never run out

讓我成為你的量溫計,我會永遠顯示數字
And let me be the portable heater that you'll get cold without

讓我成為可擕式的加熱器,你不會再寒冷
I wanna be your setting lotion (I wanna be)

我想成為你的底層乳液(我想)
Hold your hair in deep devotion (How deep?)

保持你的頭髮定型樣式(保有多深?)
At least as deep as the Pacific Ocean

至少深如太平洋
I wanna be yours

我想成為你的所有
  
Secrets I have held in my heart

我心中的秘密
Are harder to hide than I thought
比我的想像更難隱藏
Maybe I just wanna be yours

也許我只是想成為你的所有
  
I wanna be your vacuum cleaner

我想成為你的吸塵器
Breathing in your dust

吸著你身上的塵土
I wanna be your Ford Cortina

我想成為你的福特Cortina車子
I won't ever rust

但我不會生銹



沒有留言:

張貼留言