"Take Me To Church" by Hozier


"Take Me To Church" by Hozier lyrics 中文歌詞
  
My lover's got humor
愛人總把我逗得開懷大笑
She's the giggle at a funeral
有她在,葬禮變得沒那麼難熬
Knows everybody's disapproval
大家覺得她難搞
I should've worshiped her sooner
我卻後悔沒能早點崇拜她

Take me to church 
帶我到教堂
I’ll worship like a dog at the shrine of your lies 

我會像隻狗般的在你的謊言聖殿膜拜
I’ll tell you my sins and you can sharpen your knife 

我會告訴你我的罪過,而你可以磨利你的刀鋒
Offer me that deathless death 

給我那不朽的死亡
Good god, let me give you my life 

好心的上帝,讓我給你我的生命


沒有留言:

張貼留言