Selena Gomez - "The Heart Wants What It Wants"隨心所欲


Selena Gomez-"The Heart Wants What It Wants" 隨心所欲 中文歌詞

You got me sippin' on something
你令我不得不借酒才能消愁
I can't compare to nothing
這種感覺無法拿來比較
I bet for known I'm hoping
我敢打賭即使早已知道結果 我祈禱著
That after this fever I'll survive
熱戀期退潮後我依舊能存活著
I know I'm acting a bit crazy
我知道我看起來有點瘋狂
Strung out, a little bit hazy
神志不清地 甚至有點昏醺
Hand over heart, I'm praying
手放在心胸上 我祈禱著
That I'm gonna make it out alive
我一定會僥倖存活下來的


沒有留言:

張貼留言