"Halo" - Beyonce 中英文歌詞


Beyonce - Halo 中英文歌詞 翻譯

Remember those walls I built
還記得我築起的那些高墻
Well baby they're tumbling down
寶貝,它們已然倒塌
And they didn't even put up a fight
它們甚至沒進行一絲反抗
They didn't even make a sound
它們甚至沒發出任何聲響
I found a way to let you in
我讓你進入了我的世界
But I never really had a doubt
但我從未有過一絲懷疑
Standing in the light of your halo
站在你的光環之下
I got my angel now
我找到了我的天使

沒有留言:

張貼留言