Wrecking Ball by Miley Cyrus




"Wrecking Ball"中英文歌詞 小康妮/Megan Nicole 翻唱
We clawed, we chained, our hearts in vain
那些掙捉,把彼此的心囚禁 到頭來還是白費力氣
We jumped, never asking why
我們改變著 卻從不問原因
We kissed, I fell under your spell
我們的親吻 我被你的魅力吸引
A love no one could deny 
一段 沒有人敢否認的愛情 


Don’t you ever say I just walked away 
你難道沒說過 叫我離去
I will always want you 
但我總會在你身邊
I can’t live a lie, running for my life 
我不能活在謊言中 為了生活到處奔波
I will always want you /但我會在你身旁 




I came in like a wrecking ball 
我有如鐵球般沖來
I never hit so hard in love 
我曾未為了愛情 那麼心痛
All I wanted was to break your walls 
我想做的 只是想打破你的心房
All you ever did was break me 
但你 從來只有傷害我
Yeah, you wreck me 
是呀,你使我心痛 


沒有留言:

張貼留言