"Nightingale" Demi Lovato



Nightingale 中英文歌詞 by Demi Lovato

I can't sleep tonight
今晚我無法入眠
Wide awake and so confused
清醒而且感到困惑
Everything's in line
一切都在軌道上
But I am bruised
但我卻傷痕累累
I need a voice to echo
我需要一個聲音當我的回音
I need a light to take me home
我需要一道光引領我回家
I kinda need a hero
我想我需要一個英雄
Is it you?
那個英雄是你嗎?


$$$$$$$小康妮翻唱~~


沒有留言:

張貼留言