少年魔法師Selena Gomez的新歌"If Cupid had a heart"

(#1) If Cupid had a heart, he would make you fall
You'd fall in love with me in no time at all
If Cupid had a heart, he would hear my call
I want him to know -- I'm wanting you so
如果邱比特有一顆心,他會讓你墜落
讓你馬上墜落在我的愛河
如果邱比特有一顆心,他會聽到我的吶喊
我要他知道,我如此的需要你
Isn't it crazy -- I'm crazy for you
Temp'rature rising -- and losing my cool
Only one problem -- To you, I'm a friend
How do I tell you -- You're my perfect ten
是否很瘋狂?我對你是如此的瘋狂
溫度昇起,我失去冷靜
只有一個問題,對你來說我還只是個普通朋友
我要如何開口?你是我的白馬王子
I have searched the skies above
Even tried the god of love
But he's yet to hook me up with you
我找遍天空,也嘗試求助愛神
但他還等著把你和我鉤在一起

重覆#1

(#2) If Cupid had a heart, he would surely throw
An arrow through your soul, Ready aim and go
If Cupid had a heart, you'd be mine I know
I need you to see I need you with me
如果邱比特有一顆心,他會射出愛箭
穿過你的心,準備 瞄 射出
如果邱比特有一顆心,我知道你是我的了
我要你看著,我要你跟我在一起
Can't ya see boy, or are you so blind
Ever since day one, it's you on my mind
In a week moment, I lost my defenses
Ever since you boy, I found all my senses
男孩,你看不到嗎?或你眼瞎了
從認識的第一天,你就留在我心底
短短的一周,我已無法防制
從那時起,男孩,我已有了感覺
One way love can take a ride
Say you want me by your side
Night and day and night I think of you
單戀也可以上路
說,你要我陪在你的身邊
從早到晚我會想著你

重覆#1
重覆#2

I could be so good for you
I could be your heaven, too --
If we'd only cross the line
Where I'm yours and you are mine.
I would love you all the way
For forever and a day
Don't ya know, woh oo woh
我可能善待你
我可能是你的樂園
萬一我們跨越界線
那是你我不分
我將一直愛著你
永遠和每一天
知道嗎?

重覆#1
重覆#2

沒有留言:

張貼留言