Whitney Houston - "I have nothing" 小康妮翻唱版


"I have nothing" 我一無所有 歌詞:

Share my life, take me for what i am
完成我,分享我的存活
Cause i'll never change all my colours for you
因為我從不改變對你的顏色
Take my love, i'll never ask for too much
我不求多,請帶我的愛遠走
Just all that you are and everything that you do
只因那一切是你,和你的所有


沒有留言:

張貼留言