"My Everything" by Ariana Grande

My Everything by Ariana Grande 中文翻譯歌詞

I cried enough tears
To see my own reflection in them
And then it was clear
I can’t deny, I really miss him

To think that I was wrong
I guess you don’t know what you got 'til it’s gone
Pain is just a consequence of love
I’m saying sorry for the sake of us


我哭了足夠的淚水
看到了自己的倒影在其中
然後很明顯
我不能否認,我真的很想念他

想想,我錯了
我猜你不知道你得到了什麼,直到它消失以前
痛苦是愛的後果

為了我們我願對不起

沒有留言:

張貼留言