Ed Sheeran -"Sing"歌唱 + Coldplay酷玩樂團 - "A Sky Full Of Stars"繁星 兩首歌混

Ed Sheeran -"Sing"歌唱歌詞 :
It's late in the evening
天早已暗
Glass on the side
酒杯就在手邊
I've been sat with you for most of the night
已經好幾天 我們一起坐在這裡
Ignoring everybody here
無視眾人的存在
We wish they would disappear
甚至希望他們能消失
So maybe we could get down now
這樣我們才能盡情享受這氣氛

Coldplay酷玩樂團 - "A Sky Full Of Stars"繁星 歌詞

Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
妳是我的天空,是我那佈滿星辰的美麗天空
I'm gonna give you my heart
我要對妳獻出我最真的心 

'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
妳是我的天空,是我那佈滿星辰的美麗天空
'Cause you light up the path
妳照亮了我愛著妳的路徑

沒有留言:

張貼留言