Beyonce ~ Sweet Dreams



Beyonce - Sweet Dreams ﹝甜美的夢境﹞
every night i rush to my bed
with hopes that maybe i'll get a chance to see you when i close my eyes
i'm going out of my head
lost in a fairytale, can you hold my hand and be my guide?
每晚我都飛奔到我的床舖上。希望閉上眼睛之後將會有機會能看見你。
我的思緒已經亂了,在童話故事裡迷了路,是否能夠請你牽著我的手,當我的嚮導呢?

沒有留言:

張貼留言