"All Of The Stars" - Ed Sheeran 中英文歌詞


"All Of The Stars" - Ed Sheeran 中英文歌詞
It's just another night and I'm staring at the moon
又一個無眠的晚上,而我靜靜凝視懸掛在天邊的月亮
I saw a shooting star and thought of you
一顆流星在我眼前劃過漆黑夜空,但腦海浮現的卻是你的音容笑貌
I sang *a lullaby by the waterside* and knew
我輕聲哼唱一支搖籃曲 歌詞是訴說河畔旁發生的故事,而我知道
If you were here, I'd sing to you
倘若你就在我的身邊,我將會為你而歌唱


沒有留言:

張貼留言